Direktlänk till inlägg 5 januari 2015

Information

Av tihlda - 5 januari 2015 17:46

I det här inlägget ska jag ge er information om bloggen.


På fredagar tänker jag ha frågesport. Då får ni skicka in svaren till mig via "fråga mig" rutan. Jag kommer ge er instruktioner på fredags inlägget hur ni ska göra.


Under söndagarna kommer jag skriva om veckans favorit. Det kan vara t.ex en tröja eller en måltid.


Jag kommer självklart att lägga till andra aktiviteter på bloggen. Ni kan till och med ge mig olika tips på vad jag kan skriva om, challenges eller andra roliga saker.


Ibland kommer jag också givetvis ge er olika tips.


Hej då.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tihlda - 31 januari 2015 10:26

Hej. Den här bloggen kommer tyvärr inte användas mer. :/ Men om ni fortfarande vill kolla eller läsa så gå in på mitella.bloggplatsen.se Tack. ...

Av tihlda - 9 januari 2015 17:49

Fredag frågesport!!! :D När ni ska skicka in era svar skriver ni i frågerutan till mig. T.ex. "1A= (svaret)". Glöm inte att skriva ett litet namn också så att jag kan skriva på bloggen vem/vilka som vann sporten. Ni får inte skicka in svar på mån...

Av tihlda - 8 januari 2015 19:21

Nu har skolan börjat! Givetvis börjar den på en tråkig dag oxå. En dag där man har typ 0 raster och 6 lektioner! X_X Plugg o plugg hela tiden. AAH! Orkar inte skriva mer nu. Hej då! ...

Av tihlda - 7 januari 2015 20:13

...kommer jag ha sovit djupt som en liggande järnväg utan tåg. Ville använda nått annat än just "stock". :-) Jag ska ha en perfekt dejt med min säng... :) Nog med mina nattplaner. Imon börjar allvaret igen. Vi barn och tonåringar ska gå till skol...

Av tihlda - 7 januari 2015 10:14

... den 2 oktober år 2027, skulle vi överleva då? Ingen vet och det här är bara en teori. Ni vet ju hur det gick till när dem sa att jorden skulle gå under 2012. Jag menar det är ju redan år 2015! Folk har ju också sagt att det finns planer på att by...

Presentation


Välkommen till mig! Jag är en tjej som tänker inspirera er med roliga inlägg och kanske frågesporter! Ställ gärna kommentarer och skicka gärna frågor till mig! Jag tänker också dela med mina djupa tankar. Tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards