Alla inlägg den 6 januari 2015

Av tihlda - 6 januari 2015 14:22

 Hej alla!


  


Idag som ni ser på rubriken har jag spelat minecraft. Jag gjorde det med min syrra på våran värld. Vi har byggt en koja uppe i träden och vi har djur och hästar. Vi har odlingen uppe på plattformen och vi sover i ett litet torn där uppe. Allt är i två träd förutom hästarna, de är i en hage på marken. Jämte har vi ett sten torn som håller lite utkik från. Jag älskar minecraft!


Jag har haft minecraft i två år nu. Syrran har bara gratis. Hon är äldre än mig och skaffade gratis igår. Jag har också en storebror om ni undrar. Han har haft minecraft men han spelar det inte så mycket längre... :(


Nu har jag inget mer att skriva om, så jag säger hej då nu!

Presentation


Välkommen till mig! Jag är en tjej som tänker inspirera er med roliga inlägg och kanske frågesporter! Ställ gärna kommentarer och skicka gärna frågor till mig! Jag tänker också dela med mina djupa tankar. Tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards